0
Coșul tău

Politica de livrare

POLITICA DE LIVRARE

 

 

Expediere

Imediat ce comanda a fost plasata, aceasta este pregatita.Expedierea se realizeaza in general in termen de minim o zi lucratoare și maxim 5 zile lucratoare.

Urmarirea comenzii

Se face folosind numarul AWB primit in emailul/sms-ul de confirmare a expedierii, pe site-ul companiei de curierat.

Modalitati de livrare

Modalitatile curente care se pot  folosi pentru a intra in posesia produselor sunt: livrare prin curier.

Costuri de livrare

Costul de livrare  este suportat de client. Acesta va fi afișat la finalizarea comenzii în Coș. Livrarea se va face prin Fan Courier.

Vei fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.

Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ai transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la tine după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.

Conditii de livrare

Filio va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor si va asigura transmiterea facturii fiscale finală.

In cazul in care un produs nu este diponibil, FILIO BRODERIE PENTRU TINE S.R.L. va informa clientul despre aceasta situatie.

Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

Detaliile de livrare a produselor incluzand, dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii, nu constituie o obligatie contractuala din partea Filio, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri . Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunostinta comerciantului in cel mult 3 zile de la data livrarii.

Tricouri